Анна ВАНСОВСЬКА, маркетинг-менеджер ТОВ «Агрофід Україна» проаналізувала актуальні світові тенденції та прокоментувала основні напрямки роботи компанії на українському ринку:

– Компанія ТОВ «Агрофід Україна» є 100% дочірнім підприємством приватного виробника преміксів, кормових добавок і готових престартових кормів угорської компанії «Агрофід Лтд». Наша продукція представлена у більш ніж 20 країнах Європи, Азії та Північної Африки. На українському ринку ми працюємо досить давно і фактично займаємо такі сегменти, як птахівництво, свинарство. Ми поставляємо комбікорми, премікси, замінники молока для ВРХ.

Компанія досягає успіху на ринку не лише завдяки високоякісній сировині, а також за рахунок гарантованої якості виробництва продукції та професійному сервісному супроводу.

Ми працюємо, не залишаючи без уваги жодного зі своїх клієнтів незалежно від категорії підприємства.

Наш спеціаліст приїздить у господарство, вивчає кормову базу – силос, сінаж, чи то кукурудза, жито, пшениця, люцерна, тобто все, що є в господарстві. На основі цього формується індивідуальний раціон харчування і прописується відповідна схема годування для нетелі, чи для дійної корови, чи для маленьких бичків, маленьких корівок від трьох до шести місяців.

Наприклад, коли розраховуємо систему годування для дійних корів, то ухил у годуванні йде на збільшення продуктивності, ефективного використання молочно-дійної корови. Пропонуємо робити не дві, а чотири лактації, тобто продовжуємо життя корови. Фактично покращується якість молока, збільшуються надої. Якщо господарство, яке приходить до нашої компанії, має до співпраці 24 літри надою на корову, то через півроку чи рік можна вийти на 32-34 літри. Це доволі високі результати, для досягнення яких ми надаємо повноцінний супровід спеціалістом ВРХ по годуванню. Кожне господарство і кожну групу корів ефективно досліджуємо, відслідковуємо як їх переваги, так і мінуси, і відповідно до цього прописуємо раціон годування, що і в яких дозах потрібно і конкретно якій корові.

Якщо сегмент годування і вирощування у птахівництві і свинарстві на українському ринку нашою компанією широко розповсюджений, то схеми годування і продукти для ВРХ зараз тільки виводимо на ринок України. Фактично всі премікси, комбікорми, замінники молоко є новинкою, вони всі лабораторно досліджені на якість і на можливий їх вплив на продуктивність, здоров’я і комфорт корови. Тільки після цього вони дістаються клієнтської бази.

Зараз прослідковується європейська тенденція – заборона антибіотиків у кормах. Тому в цьому році ми представляємо премікси, які мають у своєму складі фітобіотики – повноцінні замінники антибіотика, які, виконуючи функції антибіотика, при використанні людиною м’яса, абсолютно безпечні. При цьому вони є стимуляторами росту, що дає кращі результати. Це є інноваційною фішкою наших преміксів.

На нашому стенді відвідувачі мали змогу познайомитися з нашими спеціалістами, поспілкуватися, адже це неймовірно хороша можливість перейняти досвід і підвищити свій рівень знань та бути в тренді всіх інноваційних технологій, які з’являються на ринку.

Користуючись можливістю, хотілося б побажати усім аграріям мудрості, бо, якщо ми говоримо про ефективний бізнес, то повинні в нього включати не тільки годування і утримання. В першу чергу це турбота про здоров’я тварини, це не максимальне використання її за короткий проміжок часу, а можливість дати тварині показати себе. Наприклад, ще два роки тому була така тенденція, коли за два доїння набирали максимум надою, і корова йшла на вибракування. Зараз світова тенденція – продовжити життя корови, і це чотири доїння, плюс – вона дає потомство. Сьогодні все планується – можна вибрати кого ви хочете, чи бичка, чи теличку, що також додає багато. Треба прораховувати кожний свій крок. Дрібниць у бізнесі, тим більше в агробізнесі, не буває. Від підготовки посівної площі, підбору насіння, засобів захисту рослин, техніки, вибору оптимального часу заготовки силосу чи сінажу, в чому його зберігати – чи це буде рукав, чи силосна яма, від усіх цих складових залежать наступні стадії вирощування тварин, тобто, потрібно бачити повну картину, а не тільки один сегмент, і рухатись тільки вперед.

Компанія «Агрофід Україна» презентувала свої технології на Міжнародній виставці «AGRO ANIMAL SHOW 2019»